Sunday, February 13

tasha HENSEM?

yayy, tadi ayah dah balik. trip back to kl, garhhh. jelos jelos! *cehh, orang pegi utk conference, bukannye ape --' so when thinking about dad, sy terigt time sekolah dulu. i dont get it as much, sbb in my eyes; biasa je.

schoolmate #1: tasha, tadi tu ayah kau ke?
tashabes: uhuh, kenapa? *muka blank.
schoolmate #1: henseemmm dooooo. 

*waiittt, muka aku bertukar kronik +.+

schoolmate #2: aah, aah! aku pun nampak ayah kau tadi sha. hensemmm!
tashabes: apa korang ckp nehhh..? mana adalah, ada ke patut usha bapak orang!
schoolmate #1(or #2 eh?): betul do, ayah kau hensem.
schoolmate #2: aah kan. ish, asal kau tade adik laki eh? mesti dy pun hensem jugak. 
tashabes: yuss, kau na ckp kau na ngorat adik aku ke? baik kau ngorat aku je ^_^
schoolmate #2 bwat muka taik. haha.

okay, so that was a first timer :P haha. apelah budak sekolah saya, bapak saya pun boleh sempat mereka na skudengs kan kan? nasib baik dah kawen, ada anak. melepas chan korang. BHAHAHA!

----sambung balik topik ini, only a kajillion years later----

schoolmate #2: tashaaaaaaa.aku nampak ayah kau lagi!
tashabes bwat ekspresi tonyeh: =.=
schoolmate #2 giggles.

tashabes: wehhh, cuak aku korang ni. *bajet gelak, ha..ha..haa..
schoolmate #2: laaa. aku rasa kau pun hensem kalau kau laki kut?

^^muka saya practically BERCAHAYA^^

adakah anda juga sependapat seperti schoolmate saya? -___-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...