Saturday, February 19

gugur jantung, kena strok, masuk wad :S

everyday i roll and golek and mengesot and guling and lompat-lompat through the everydays of my life thinking about one thing in major;

bila results kita na keluar ni haa!?

everytime after the solah prayer i would climb my prayers (panjatkan doa lah katakan, sila translate sendiri) to Him who always listens :) i would pray for Him to not let us be too vulnerable to the temptations life offers, for our parents to be placed with those whom are "beriman", and yang paling di-stress-kan sekali; for me to get 10A's SPM 2010! day dreaming okay, A+'s siapa tanak kan? tapi saya tanak lah terlalu mengharap, i know my position lawhh. A+ is not impossible, just not for all subjects, LOL. hee. saya juga sentiasa mendoakan kejayaan kawan2 seperjuangan saya, yelah apa kes berjaya sorang2? nerd betul ta?

semalam saya chat nan ex-schoolmate masa zaman kecik-kecik dulu. alaa, zaman terkencing terberak dalam seluar semua tu. we talked and talked, almaklum dua2 byk sgt ideakan melimpah ruah. and tiba2 masuk lah subject yang digemari ni.

"weh, kau tau tak results kita keluar bila? tade ke kawan2 semesta kau ckp ke.."
"manalah aku tau weh, bukan aku yg decide bile keluar rolling eyes"

waggghhhhhhhhhhhh, cuak cuak! at wits' end 

that's what i told him, and dy pun;
"wehh, relax weh. aku pun cuak."
"aku takut addmaths!!!!!! and maybe tk"
"aku cuak gila bio aku. erm, tk tu ape?"
"teknologi kejuruteraan Skype emoticons-00-smile

"oh, kau sorang jela cuak tu. aku tak haha. aku cuak aku punya BIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
"haha! ok, my turn plak. aku cuak AAAAADDDDDDDDDDDMMMMMMAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTHHHHHHHHHHHSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"
"hahahaha, oh. tk tanak ke?"
"aah kan, jap.
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK. dah Skype emoticons-03-cool"

"haha,cuak gilaaa do. bole kena strok pkir psl ni"
"betul betul! kena strok, lepas tu kita pun masuk wad dua2 kan"
"aah, then org tnye kenapa masuk na ckp pun segan kan. sengal je"
"hahahaa! style ape masuk wad?"
"yela, style kan. org tnye asal kau masuk wad? aku ckp sbb tggu results! HAHA!"


*******
LOL,bila fikir balik. logik gak kut? kan kan. dont you guys think so? late last night saya story lah mnde alah ni dkt mr. A. (sorry, prof pic nya harus di-confidential-kan)
    • Mr. A
      haha.takpe,ni i ckap laa ni :D
      eh, konpem kan result kuar 28/2?
      14 hours ago

    • Natasha Johanif okayy la :) erm, insyaALLAH la :S waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggghhh
      14 hours ago

       
    • Mr. A
      sebab ada kawan i pn cakap konfem gak.aiyoooo.cuaks cuaks :S

      14 hours ago
    • tula.my aunty baru je ckp td time my mum call:S ayoo, u na cuak apenye my dear?=.='

      14 hours ago

    • Mr. A
      ehh,mestila cuaaakkk.npe u ckap i tak cuak plak?hisssh.gugur jantung pikir result.asal dapat result like the bank wanted dah bersyukuuur.

      14 hours ago

    • sbb, u shudnt fear more than ME :D hee.patutnye la. u ggur jantung je, i strok trus. LOL, acong pun ckp cmtu haha.

      14 hours ago

       
    • Mr. A
      haha.tanak tanak.nak sama mcm u jee :D
      err,gugur jantung terus mati maaa.strok hidup lg.haha.mne bole team up!
      14 hours ago

    • alah, gediks gediks :P yelaa, kita sme eh eh? FOINE, nak jgak pcik neh. jgn lah ggur jntung yea? siaaan i nnt:( eh, mne ade team up? kbtulan tuu. haha

      14 hours ago

       
    • Mr. A
      hahaha.okayy,kte sama :D mestila nak! :P alalaa,siannye dy.no lah,insyaAllah tak gugur.i'll keep u company ok?yeye jee.

      14 hours ago

       
    • yayy, amiin :) laaaa, betul ape. td dy asek ckp psl spm. i pun sewel lah kan. so i ckp lah msuk wad sbb kena strok pkir psl ni. dy pun ckp sme. tpe, i msuk wad bukan with him laa. u na join me tak?hee :P

      14 hours ago

    • Mr. A
      err,i tanakla joinn.i jaga u kt tepi bole? :)

      14 hours ago

    • ohh, bole bole bole :) u tdo dkt wad tu skali. ta balik, then sb ta balik u pun jd smelly. then ble u smelly doc pun ckp....(smbung cite ni cpt!)

      14 hours ago

       
    • Mr. A
      sy rse awak kne duduk kt tepi dy ni LAMA2.biar bau awak ni melekat kt hidung TASHA!nt confirm bgun!' then i pn, 'kalau macamtu sy duduk diam2 dekat sini :)

      14 hours ago
       

    • Natasha Johanif HAHAHAHAHA!! okay, cite ni best. mari kita publish ? millionaire kta, wuuuuuu
      14 hours ago

    • Mr. A
      hahahahaha.weeeeee!kaya kaya! :)

      14 hours ago



*so, if ringkaskan. mcm2 lah pandangan org terhadap hari kebesaran kami tu nanti. me and acong say: kena strok. mr. A cakap: gugur jantung(he cilok-ed my ayat tu sbnanye). all we can do now is to pray and tawwakal.Skype emoticons-24-worried



tashaygrisau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...