Tuesday, August 16

for you, sweetheart ♥

salam :)

This entry is typed ezpezhially for you sweethearts out there.

  • Argument 1) menipu kalau tasha cakap tasha boleh meng-thankyou semua yg wished
  • Argument 2) I'm way too busy of a lady to do so. cehh. tampar kang?!
Truthfully, I wasn't really expecting for anyone to really, really, really wish. but haktuih, zaman sekarang dkt facebook dah terang tang tang dy tulis TODAY IS YOUR BIRTHDAY. macam lah aku tatau -__- hee. funny. but I guess itulah kegunaan nye, facebook holds the key to the door of birthdays where kalau kau tak hengat bday member bukak je page dy tu. nah, terus teringat. Speaking of which, tadi ada kawan tasha sorg 'terharu' sbb tasha igt birthday dy, in 4 months time. like, exactly 4 months. 

She was like, "yeayyy !! tasha ingt aku punye buffday *rasa nak menangis*"
So I went like, "eh mon, jgn nangis lagi mon!"
She tambah lagi, "terharu yang amat sangat HAHA "

"JGN TERHARU SGT MON :3" <-- I meant this, literally

cricket cricket, padahal.... = . ="

Now, I wonder if I should say to her that hey mon, aku nmpak bday kau dekat profile kau. I know, I'm like zeeeee bestest best friend evahhh! 

 So, anyway. Teharu-ly, mmy roomies celebrated my birthday the previous nite. aww aww, sob sob. Sumpah aku cakap korang nyanyi kuat gila kot, org 2 floor bawah pun denga sekali :) but anyways, thanks gals! I feel appreciated, ceceh. With my parents far away, korang lah replacement family aku. huyoo, ayat boleh jiwang lagi tak? -___- 


Aqsa, sebab kau aku tak dapat nak achieve 100lbs aku -__- ceh, blame org plak. HAHA. but anywhoo, the cakes were faaaabbbbb :)  nasib tak gedempol je aku. hahaa. danke graci merci tacka innaporingge I wish to u ^^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...