Friday, March 4

selepas menanti....T_T

jadual wonderwoman Nabilah Natasha hari ini:


  • 8:00 am- sampai Hyspar(it's a driving school)
         Juni, Sandra, Jane all were there. so, tunggu uncle Patrick mauk hanta pegi litar tula kan.
  • 8:25 am- masih menanti..............*criket criket
  • 8:40 am- tunggu lagi neh, panas boddoooooooo -.-"
  • 8:55 am- peluh peluh taw! dah la tudung hitam. cheese!



AKHIRNYAAA..KINI PASTI, KU MERASAI...
(lagu anita sarawak, bhahaha!)
uncle smpi jugak. bwak unser dy tu, nasib baik! aku igt dy bawak kancil dy- mati na sumbat 7students dalam tu ^^
so, once kelas dah start lambat, SO DID EVERYTHING ELSE! chait. tunggu punya tunggu. when it was my turn to drive, jari kelingking jam saya sudah menge-point ke angka 11! damn right i waited 2 whole freeekeeeng hours -.-
last last, dengan hari panas terik nye. aku habis bwak kereta tu berpeluh-peluh. boleh perah bulu ketiak? squeeze my armpit hair ka? noooo, belum tahap itu lagi :D

and what made the day even more un-enjoyful: 
-kedai tutup, ayaq tarak!
-Juni balik awal dpd Jane dan saya. pegh, tak aciiiiiiiiiiiii.
-we were stranded there without water, bawak kereta that uncle tak kasi pasang aircond!
-lapar lapar...*perut aku main nasyid. brrr, brr, kachaaak kacchhaaakk!

okay, enough with my boring driver's ed class. sheesh! tasha, could u be anymore boring?!

lepas tu, after mom picked me up dapat lahhh pegi shopping sikit. *BLAHH! ibu je yg shopping, aku tukang tengok je. kelip kelip mata a.k.a battered my eyelashes dgn comel (a sign of saying "mom, can i have this??" ) hehe.

 LOCATION: The Springs Shopping Mall; Nichii
yes, caught guilty. i do tend to CAMWHORE sometimes :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...